| prosba do admina o lepszą organizacje | |
Wysłany: Pią 16:18, 25 Lis 2011 |
|
|
karniak |
|
|
|
Dołączył: 23 Lis 2011 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Minęło kilka dni a jedyne co udało się zrobić to zmienić skórkę forum i dodać paru moderatorów. (co IMHO zajmuje kilkanaście minut)
jako osoba zgłaszająca swoje wieloletnie doświadczenie w kwestiach progamowania webowego nie udało mi się nawet nawiązać kontaktu z administratorem który nie odpowiedział na żadną moją wiadomość. administrator również nie wykazał zainteresowania współpracą ze swojej strony. nie wykazał zainterestowania darmowym serwerem bez reklam które go nie trzeba opłacać, bo kwestie domeny na razie pomijam jako że ta nie została ustalona.
W/g mnie administrator strzela sobie w stope. Jeśli ma się dostępne zasoby ludzkie i możliwości ograniczenia kosztów a się ich niewykorzystuje jest to spore niedopatrzenie/zaniedbanie. Mam nadzieję, że tego typu błędów organizacyjnych nie będziemy już widzieć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karniak dnia Pią 16:18, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:37, 25 Lis 2011 |
|
|
grzemach |
Moderator |
|
|
Dołączył: 22 Lis 2011 |
Posty: 122 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj wieczorem wybierzemy nazwę (a raczej, rozpoczniemy wybór, bo sonda będzie trwała x czasu). Gdy będziemy mieli nazwę, dopiero będziemy myśleć o:
- logo
- domena
- hosting
teraz nie ma co tam postawić.
Trwają, w odpowiednim wątku, dyskusje na temat kolorów. Wszystkie sprawy organizacyjne, muszą potrwać i iść po kolei. Nie przyszliśmy tutaj już z gotowym projektem - wszystko jest zależne od nas wszystkich.
Jeśli chodzi o wykonanie strony, to bez barw ciężko jest ją zrobić. Pewnych rzeczy się nie da przyśpieszyć. Gdy będą już te elementy, będziemy w większości po spotkaniach - uwierz mi, że wtedy wszystko powinno już wyglądać zupełnie inaczej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzemach dnia Pią 16:55, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:56, 25 Lis 2011 |
|
|
ArturBanach |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Lis 2011 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Toruń/Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za chęć udostępnienia nam serwera. Nie trafiłem widocznie na Twój post. Jest to uwarunkowane tym, że codziennie muszę prowadzić korespondencję z wieloma osobami. Powoli kończę odpisywać na maile, których dostałem ok. 20 stron. Tego, co wielokrotnie podkreślałem, w ogóle się nie spodziewałem. Ale nie chcę dać się przerosnąć. Podjąłem wyzwanie i choćby mnie pałowali pod Belwederem to nie odpuszczę.
W dodatku kwestia rozwiązania problemów organizacyjnych no i deadline z nazwą, który przypada na dzień dzisiejszy.
Bez tego nic nie ruszymy. No bo jak przenieść cokolwiek albo zbudować stronę bez nazwy? Dodatkowo barwy, logo, regulamin, postulaty itd. Można cały czas zgłaszać swoje opinie na ww. tematy i wszystko zostanie podsumowane już niebawem. Ja proponuję uzbroić się w cierpliwość. Nie chcę podejmować tak ważnych decyzji ad hoc, ani tym bardziej kompletnie samemu. Tu panuje taki system, że każdy ma dużo do powiedzenia (i co ważniejsze - na równi), a ja po prostu ponoszę odpowiedzialność i rozkręcam.
Jeśli czas na zgłaszanie swoich propozycji trwałby kilka godzin, to większość nie miałaby nic do powiedzenia. Wtedy byśmy mieli już wszystko ustalone, ale jakim kosztem? Musimy szanować to, że nie zawsze każdy ma czas posiedzieć na forum. Za to w ciągu np. tygodnia, pewnie prawie wszyscy, owszem będą mogli wstąpić, choć na moment.
Sprawa wygląda tak, że ja sam jestem zajęty prawie cały dzień. To jak wiadomo nie jest moje jedyne zajęcie, ale chcę poświęcić mu odpowiednią ilość czasu.
Ws. Moderatorów to musiałem przeczytać posty bardzo wielu osób, które są aktywne by wybrać najodpowiedniejsze osoby. W dodatku trzeba notować, zapamiętywać itd. Nie lubię wybierać nieodpowiednich osób i potem żałować.
Nie znamy się jeszcze na tyle by wiedzieć czy dana osoba się nadaje czy też nie. Trzeba wszystko sprawdzić organoleptycznie.
Ponadto można się zgłaszać na szefów województw. Jak tylko załatwimy wspomniane przeze mnie kwestie, czyli za jakiś tydzień / 1.5 i idziemy działać.
Jak widać naszych Członków nie cechuje słomiany zapał. Widać to również w krytyce, którą przyjmuję i za nią dziękuję. Mam nadzieję, że zmienisz zdanie odnośnie organizacji forum. Ja będę się starał by jak najwięcej osób było z niej zadowolonych. Wkładam w to całe swoje serce i proszę mi wierzyć, że niczego nie olewam. W razie co czekam na propozycje ; ). Staram się jak najszybciej wszystkim odpowiadać na jakiekolwiek kontakty. Nie dam rady się rozdwoić a nie chcę też traktować tego powierzchownie. Muszę się przykładać do każdej wiadomości, którą wysyłam.
Jeszcze trochę i będziemy już rozwinięci i zaczniemy działania na szerszą skalę. To dopiero będzie fajna sprawa ; ) W końcu pokażemy Społeczeństwu na co stać młode pokolenie!
Pozdrawiam serdecznie,
Artur Banach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Wnioski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|