Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna

Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Wnioski » prosba do admina o lepszą organizacje
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
prosba do admina o lepszą organizacje
PostWysłany: Pią 16:18, 25 Lis 2011
karniak

 
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Minęło kilka dni a jedyne co udało się zrobić to zmienić skórkę forum i dodać paru moderatorów. (co IMHO zajmuje kilkanaście minut)

jako osoba zgłaszająca swoje wieloletnie doświadczenie w kwestiach progamowania webowego nie udało mi się nawet nawiązać kontaktu z administratorem który nie odpowiedział na żadną moją wiadomość. administrator również nie wykazał zainteresowania współpracą ze swojej strony. nie wykazał zainterestowania darmowym serwerem bez reklam które go nie trzeba opłacać, bo kwestie domeny na razie pomijam jako że ta nie została ustalona.

W/g mnie administrator strzela sobie w stope. Jeśli ma się dostępne zasoby ludzkie i możliwości ograniczenia kosztów a się ich niewykorzystuje jest to spore niedopatrzenie/zaniedbanie. Mam nadzieję, że tego typu błędów organizacyjnych nie będziemy już widzieć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karniak dnia Pią 16:18, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:37, 25 Lis 2011
grzemach
Moderator

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce


Dzisiaj wieczorem wybierzemy nazwę (a raczej, rozpoczniemy wybór, bo sonda będzie trwała x czasu). Gdy będziemy mieli nazwę, dopiero będziemy myśleć o:
- logo
- domena
- hosting

teraz nie ma co tam postawić.
Trwają, w odpowiednim wątku, dyskusje na temat kolorów. Wszystkie sprawy organizacyjne, muszą potrwać i iść po kolei. Nie przyszliśmy tutaj już z gotowym projektem - wszystko jest zależne od nas wszystkich.

Jeśli chodzi o wykonanie strony, to bez barw ciężko jest ją zrobić. Pewnych rzeczy się nie da przyśpieszyć. Gdy będą już te elementy, będziemy w większości po spotkaniach - uwierz mi, że wtedy wszystko powinno już wyglądać zupełnie inaczej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzemach dnia Pią 16:55, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:56, 25 Lis 2011
ArturBanach
Administrator

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń/Bydgoszcz


Dzięki za chęć udostępnienia nam serwera. Nie trafiłem widocznie na Twój post. Jest to uwarunkowane tym, że codziennie muszę prowadzić korespondencję z wieloma osobami. Powoli kończę odpisywać na maile, których dostałem ok. 20 stron. Tego, co wielokrotnie podkreślałem, w ogóle się nie spodziewałem. Ale nie chcę dać się przerosnąć. Podjąłem wyzwanie i choćby mnie pałowali pod Belwederem to nie odpuszczę.

W dodatku kwestia rozwiązania problemów organizacyjnych no i deadline z nazwą, który przypada na dzień dzisiejszy.
Bez tego nic nie ruszymy. No bo jak przenieść cokolwiek albo zbudować stronę bez nazwy? Dodatkowo barwy, logo, regulamin, postulaty itd. Można cały czas zgłaszać swoje opinie na ww. tematy i wszystko zostanie podsumowane już niebawem. Ja proponuję uzbroić się w cierpliwość. Nie chcę podejmować tak ważnych decyzji ad hoc, ani tym bardziej kompletnie samemu. Tu panuje taki system, że każdy ma dużo do powiedzenia (i co ważniejsze - na równi), a ja po prostu ponoszę odpowiedzialność i rozkręcam.
Jeśli czas na zgłaszanie swoich propozycji trwałby kilka godzin, to większość nie miałaby nic do powiedzenia. Wtedy byśmy mieli już wszystko ustalone, ale jakim kosztem? Musimy szanować to, że nie zawsze każdy ma czas posiedzieć na forum. Za to w ciągu np. tygodnia, pewnie prawie wszyscy, owszem będą mogli wstąpić, choć na moment.

Sprawa wygląda tak, że ja sam jestem zajęty prawie cały dzień. To jak wiadomo nie jest moje jedyne zajęcie, ale chcę poświęcić mu odpowiednią ilość czasu.

Ws. Moderatorów to musiałem przeczytać posty bardzo wielu osób, które są aktywne by wybrać najodpowiedniejsze osoby. W dodatku trzeba notować, zapamiętywać itd. Nie lubię wybierać nieodpowiednich osób i potem żałować.
Nie znamy się jeszcze na tyle by wiedzieć czy dana osoba się nadaje czy też nie. Trzeba wszystko sprawdzić organoleptycznie.

Ponadto można się zgłaszać na szefów województw. Jak tylko załatwimy wspomniane przeze mnie kwestie, czyli za jakiś tydzień / 1.5 i idziemy działać.
Jak widać naszych Członków nie cechuje słomiany zapał. Widać to również w krytyce, którą przyjmuję i za nią dziękuję. Mam nadzieję, że zmienisz zdanie odnośnie organizacji forum. Ja będę się starał by jak najwięcej osób było z niej zadowolonych. Wkładam w to całe swoje serce i proszę mi wierzyć, że niczego nie olewam. W razie co czekam na propozycje ; ). Staram się jak najszybciej wszystkim odpowiadać na jakiekolwiek kontakty. Nie dam rady się rozdwoić a nie chcę też traktować tego powierzchownie. Muszę się przykładać do każdej wiadomości, którą wysyłam.

Jeszcze trochę i będziemy już rozwinięci i zaczniemy działania na szerszą skalę. To dopiero będzie fajna sprawa ; ) W końcu pokażemy Społeczeństwu na co stać młode pokolenie!

Pozdrawiam serdecznie,

Artur Banach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
prosba do admina o lepszą organizacje
  Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Wnioski
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin