Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna

Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Ogłoszenia » Struktury Organizacji Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Struktury Organizacji
PostWysłany: Wto 19:16, 22 Lis 2011
ArturBanach
Administrator

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń/Bydgoszcz


Witam,

Przede wszystkim pragnę wyrazić swoją radość z ilości osób, które już zdążyły się zarejestrować. Jest nas coraz więcej. Z każdą chwilą dołącza do nas, już formalnie, coraz więcej osób.
A teraz przedstawię jak będą wyglądały struktury naszej organizacji:

Na czele będę stał ja, jako prezes Organizacji.

Powołam dwóch wiceprezesów.

Każde województwo będzie miało swojego przewodniczącego i wiceprzewodniczącego.

Wszyscy będą wchodzili w skład Zarządu.

Ponadto wyróżnimy kilka stanowisk, które razem stworzą Radę Organizacji. Ich przedstawiciel - Prezes Rady Organizacji będzie również wchodził w skład Zarządu. Zostanie wybrany przez głosowanie.

Owe stanowiska to:

-Szef Departamentu Finansów,
-Szef Departamentu Prawnego,
-Szef Informatyków,
-Rzecznik Prasowy,
-Szef PR,
-Najstarszy Członek,

Na razie to tyle. Obowiązki każdego z nich spiszę w momencie powołania.

Propozycje można przesyłać do mnie na P.W.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ArturBanach dnia Wto 19:17, 22 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:45, 22 Lis 2011
Piotr

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Myślę ,że rozdzielanie stołków w początkowej fazie powstawania ... (no właśnie czego?) nie jest najlepszym pomysłem. Bez obrazy ale uważam ,że funkcja prezesa powinna zostać raczej przegłosowana. Podobnie zresztą jak reszta stanowisk...


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:54, 22 Lis 2011
kudlaty1990

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim


Myślę że będzie to przegłosowane, ale w późniejszej fazie. Na razie ktoś się tym zająć musi, a jeszcze się nie znamy. Artur na wykopie rozpisał się na temat swoich poglądów, więc jego najlepiej znamy i to on wszystko rozpoczął.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kudlaty1990 dnia Wto 20:55, 22 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:55, 22 Lis 2011
szukajek

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


popieram przedmówcę, nie po to chcemy obalać jedne stołki żeby zastępować je innymi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:44, 22 Lis 2011
zergu

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Zagnańsk


Na razie wystarczy Artur jako organizator + głosowania, a reszta się wyklaruje z czasem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:48, 22 Lis 2011
kirashiquillr

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Warszawa


Dla mnie za szybko stajemy sie zbyt formalni. I chcemy zablysnac w oczach ludzi w swiatlach reflektorow, zaistniec w TV/internecie. Jak dla mnie NIE TEDY DROGA.

Wpierw zachecmy ludzi do rejestrowania sie, fajnie juz ludzie sie rejestruja - ale ilu z nas to nie tylko narwancy z lapanki bo cos sie dzieje, a przyszli fajni aktywisci?

Dla mnie odpowiedz znajdzie sie gdy zorganizujemy pierwsze meetingi w roznych miejscowosciach, aktualnie uwazam ze porywamy sie z motyka na slonce - chcemy wielkich zmian w szybkim czasie - za duzo emocji !!!

Uwazam ze moj podpis moglby byc cala filozofia aktualnie, wpierw poznajmy sie nawzajem - IRC/FORUM/LIVE MEETINGS. Nastepnie zachecmy ludzi naszego pokroju, co moga cos wniesc od siebie! W ten sposob powoli zacznie sie to ksztaltowac.

Jezeli na starcie zaczniemy rzucac ulotkami do ludzi, obwieszac plakatami itd., bo po prostu chcemy zmian - do niczego nie dojdziemy. Dlatego ja bym zapomnial poki co o czymkolwiek pokroju Szef PR, rzecznik prasowy itd. To takie planowanie na wyrost, a nie mamy jeszcze prawdziwych fundamentow pod to. No mi sie to osobiscie nie podoba po prostu Razz
To takie wyjete z czapy bo dlaczego akurat 2 wice prezesow, akurat tacy a nie inni szefowie itd., to musi wyjsc od nas jak uksztaltujemy nasza spolecznosc, bo bedziemy wiedziec ze potrzebujemy takich a nie innych ludzi a to tutaj, a to tam i beda pelnic takie a nie inne funkcje!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:51, 22 Lis 2011
marekulan

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz


na przydzialy przyjdzie jeszcze czas Smile

Najpierw podyskutowlbym jednak o innej platformie do wymiany pogladow, bo ta tymczasowa i ogolnie phpbb zbyt przyjazna nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:25, 22 Lis 2011
tfuj_mistsz

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


Ej, zaraz... rozumiem wasze oburzenie, ale początki ZAWSZE są trudne, nie znamy się, więc na wstępie ktoś musi sam przejąć inicjatywę. Cieszmy się, że ktoś taki na ten moment jest i jakoś to ogarnie. Myślę, że większość tego "mózgu" powinna pochodzić z jednego miasta. Niech się spotkają i się zapoznają. Nie unośmy się tak mocno, że: "a czemu nie ja mam być przewodniczącym?" bo to takie dziecinne. Pan Artur powinien zajmować jakieś miejsce w rządzących, bo jednak no sam szaczun za to, że to ruszył. I jeżeli uważasz, że to Ty powinieneś być przewodniczącym to dlaczego tego nie zacząłeś? Może i zrobisz to lepiej, ale niech ktoś to najpierw ogarnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:37, 22 Lis 2011
SerbskieKosovo

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze


Popieram przedmówców. Za szybko na tego typu ustalenia. Zajmijmy się dyskusją merytoryczną, na uświadamianiu siebie nawzajem i ludzi w naszym otoczeniu. Zastanówmy się co jest problem obecnej Polski i świata, wspólnie zastanówmy się nad rozwiązaniami i planem działania bo to jest najważniejsze i o to tu chodzi. Niech się każdy wykaże wiedzą i zaangażowaniem, potem można myśleć nad stołkami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:13, 22 Lis 2011
Zasada

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


Widzę, że moi przedmówcy już wypowiedzieli kilka bardzo wartościowych zdań i nie chcę powtarzać tutaj własnych odczuć, ale:
1. Uważam, że pomysłodawca zasługuje na wyróżnienie, nie tylko honorowe, ale również statutowe. Mimo to, z całym szacunkiem dla Pana Artura, nie wydaję mi się, aby wybieranie samego siebie na prezesa, a ponadto wybieranie przez jedna osobę jego zastępców było słusznym posunięciem.
2. Tworzenie stanowisk typu szef tego i tamtego na tym etapie wygląda mało profesjonalnie. Ja osobiście jestem zwolennikiem teorii "dajmy sobie trzy miesiące" bez ciśnienia, poczekajmy aż słomiany zapał wygaśnie, myśli się krystalizują i będziemy wiedzieli kto i za co ma być odpowiedzialny
3. Zamiast obsadzać stołki zajmijmy się kwestią kluczową na tym etapie:
-regulamin
-status (wiem, że wiele osób jest przeciwnych formalizowania na tym etapie, ale życiowe doświadczenie mówi mi, że tego rodzaju ruchy umożliwiają płynną pracę w późniejszym etapie projektu)
- wytyczone cele działania w ujęciu czasowym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:15, 22 Lis 2011
BusheC

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschód Polszy


A ja zaneguję częściowo przedmówców. Bycie prezesem stowarzyszenia to nie jest hop - siup, funkcja dekoracyjna. Póki co - organizator jest potrzebny jak najbardziej. Później - głosowanie, bądź samoczynne wyklarowanie się lidera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:52, 22 Lis 2011
ArturBanach
Administrator

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń/Bydgoszcz


Powiem Wam tak.
Ustawiłem siebie jako prezesa w związku z tym, że na razie słabo się znamy a co do siebie to jestem na prawdę pewien, że dam z siebie bardzo dużo. I już daję.
Nieraz w internecie spotykałem szumne zapowiedzi osób, które po paru tygodniach sobie odpuszczały.
Swoich wiceprezesów wybiorę sam, gdyż po jakimś czasie będę wiedział przynajmniej z kim mi się najlepiej pracuje i komu mogę ufać.
Reszta stanowisk powstała po dłuższym przemyśleniu. Odnośnie powstania każdego mam swoje powody, proszę mi wierzyć.
Jeśli okażą się być niepotrzebne, to żaden problem żeby zmienić to i owo.
Na razie chcę to ruszyć. Do tej pory udawało się to bardzo dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie.
Kiedy Organizacja się ustabilizuje to zarządzę wybory na stanowisko prezesa, który sformułuje nowy Zarząd pod siebie. Wtedy albo mój mandat zostanie przedłużony albo mi podziękujecie. Będę miał jednak satysfakcję i wcale bym się nie obruszył.
Nie chcę też aby poszczególne stanowiska (poza szefami na województwo) były obsadzane przez głosowanie, bo szczerze uważam, i mam nadzieję, że to rozumiecie, że taki zespół musi być przede wszystkim wydajny. A każdy prezes sam będzie wiedział z kim się dogaduje najlepiej i kto ma wg niego najlepsze kwalifikacje.

Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości. Jakby co to zapraszam do dyskusji.

Serdecznie pozdrawiam!


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:57, 22 Lis 2011
turek

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Mogło by to wyglądać w ten sposób : Celem organizacji jest dbanie o interesy ogółu społeczeństwa, poprzez organizowanie referendów publicznych i składanie wniosków obywatelskich do Rzecznika Praw Obywatelskich. Działalność charytatywna tzn zbiórki na stałe i jednorazowe cele, Pomoc prawną osobom poszkodowanym przez absurdalne przepisy i nierzetelne sądy. Wydaje mi się że jesteśmy wstanie z tworzyć coś pomiędzy WOŚP Owsiaka a partią polityczną.
Na pewno trzeba będzie się spotkać najpierw w okolicach własnych miejscowości a potem dopiero jakiś walny zjazd. Ale to pewnie jak się już bliżej poznamy.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:59, 22 Lis 2011
sandmman89

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Zasada ma rację o stołki będziemy się "bić" potem Wink.
A póki co niech Artur Będzie prezesem (w koncu on to wymyślił i wyszedł z inicjatywą poza tym zorganizowaliśmy się tu nie po to aby być prezesem tylko po to aby coś zmienić więc poki co nie jest istotne (za bardzo) kto jest szefem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:03, 23 Lis 2011
Pan_Konewka

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


Zgadzam się w zupełności z przeciwnikami budowania struktur wszelakich już na samym początku. Byłem bardzo sceptyczny co do samego apelu na wykopie, ale jednak dało się w nim odczuć zaangażowanie i wola działania autora. Zgłosiłem więc swojego maila. Kiedy tylko dostałem odpowiedź z adresem forum, czym prędzej tutaj zajrzałem... No i, muszę szczerze przyznać, byłem lekko zawiedziony. I nie chodzi mi tutaj o pierdoły typu skórka forum, czy adres www, bo wiadomo, że to tymczasowe i budowane na szybko. Uderzyły mnie tytuły działów, a już najbardziej ten wątek.

Od razu przywołałem w głowie dosyć niemiłe wspomnienia z pierwszej firmy, w której dane mi było pracować. Było to jeszcze na studiach, firmę założyła grupka studentów ostatnich lat. Chłopaki - założyciele firmy - jeszcze zanim złapali jakiekolwiek dobre zlecenie, już podzielili się na prezesów, dyrektorów, zastępców. A łącznie nie było nas w firmie więcej niż 10 osób. Jeszcze zanim firma w ogóle zaistniała na rynku, wynajęte było biuro, z, a jakże, osobnymi biurami "szefów" i pomieszczeniem dla reszty. Oczywiście "prezesostwo" zaczęło od razu chodzić codziennie w garniturach. Szybko się z tego interesu wypisałem, bo nie mogłem ścierpieć tak karykaturalnego i żałosnego tworu, jakim była ta "firma".

Na prawdę, ustalanie już teraz jakichś zarządów, wybieranie prezesów, wiceprezesów... No tak jak ktoś już napisał, wygląda strasznie nieprofesjonalnie. Zresztą to właśnie z takim niepotrzebnym rozbuchaniem tworów administracyjnych chcemy walczyć.

Na samym początku powinna wyklarować się jakakolwiek większa grupa zainteresowanych, powinny powstać jakiekolwiek relacje międzyludzkie. Owszem, organizacja jest potrzebna, ale na obecnym etapie na prawdę administrator forum + moderatorzy wystarczą.


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Pan_Konewka dnia Śro 0:04, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Struktury Organizacji
  Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Ogłoszenia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin