| Sprawy organizacyjne | |
Wysłany: Wto 21:51, 22 Lis 2011 |
|
|
kudlaty1990 |
|
|
|
Dołączył: 22 Lis 2011 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam wrażenie że trochę źle się za to wszystko zabraliśmy i zrobił się chaos. Wygląda to tak jakbyśmy jutro chcieli startować w wyborach a jeszcze nie mamy kandydata. Proponuję stworzyć jakiś harmonogram. np.
1. Określenie kim chcemy być. Partią, stowarzyszeniem, fundacją itp. To dość ważne, bo od tego zleży wszystko co będziemy robić dalej
2. Wybranie moderatorów żeby syfu nie było
3. Nasza nazwa. Jak będziemy wiedzieć jakim ugrupowaniem chcemy być to będziemy mogli się nazwać odpowiednio
4. Określenie priorytetów. Nie możemy zajmować się wszystkim bo jest to niewykonalne. Trzeba określić dokładnie co najpierw chcemy osiągnąć i dążyć w tym kierunku
5. Strony internetowe blogi itp
6. Pozyskiwanie nowych członków
Później już można robić wszystko naraz, ale teraz najważniejsze jest stworzenie logicznej całości. |
|
Post został pochwalony 4 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:02, 22 Lis 2011 |
|
|
marekulan |
|
|
|
Dołączył: 22 Lis 2011 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: Sprawy organizacyjne | |
Wysłany: Śro 9:13, 23 Lis 2011 |
|
|
pl |
|
|
|
Dołączył: 23 Lis 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kudlaty1990 napisał: | Mam wrażenie że trochę źle się za to wszystko zabraliśmy i zrobił się chaos. Wygląda to tak jakbyśmy jutro chcieli startować w wyborach a jeszcze nie mamy kandydata. Proponuję stworzyć jakiś harmonogram. np.
1. Określenie kim chcemy być. Partią, stowarzyszeniem, fundacją itp. To dość ważne, bo od tego zleży wszystko co będziemy robić dalej
2. Wybranie moderatorów żeby syfu nie było
3. Nasza nazwa. Jak będziemy wiedzieć jakim ugrupowaniem chcemy być to będziemy mogli się nazwać odpowiednio
4. Określenie priorytetów. Nie możemy zajmować się wszystkim bo jest to niewykonalne. Trzeba określić dokładnie co najpierw chcemy osiągnąć i dążyć w tym kierunku
5. Strony internetowe blogi itp
6. Pozyskiwanie nowych członków
Później już można robić wszystko naraz, ale teraz najważniejsze jest stworzenie logicznej całości. |
ad 1.
czy jakiś prawnik mógłby powiedzieć czym się różnią te aspekty ?
ad 2.
najprostszą moderacją jest imie i nazwisko i schowanie forum za hasłem. forum powinno byc tylko dla "członków" a na zewnątrz tylko strona, panel dyskusyjny
ad 3.
nazwa po rejestracji formalnej. członkowie wybiorą demokratycznie. teraz to bez sensu
ad 5.
po rejestracji formalnej. teraz to bez sensu
ad 6. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: Sprawy organizacyjne | |
Wysłany: Śro 14:44, 23 Lis 2011 |
|
|
lukasz_m84 |
|
|
|
Dołączył: 23 Lis 2011 |
Posty: 65 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Glastonbury,UK/okolice Konina,wlkp. |
|
|
|
|
|
|
|
|
kudlaty1990 napisał: |
4. Określenie priorytetów. Nie możemy zajmować się wszystkim bo jest to niewykonalne. Trzeba określić dokładnie co najpierw chcemy osiągnąć i dążyć w tym kierunku |
To bym proponowal na poczatek. Pozniej jak sie grupa troche wyklaruje mozna stworzyc zespoly zajmujace sie jednym, gora dwoma, postulatami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:02, 23 Lis 2011 |
|
|
turek |
|
|
|
Dołączył: 22 Lis 2011 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na początek może stowarzyszenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:26, 24 Lis 2011 |
|
|
fuzzy |
|
|
|
Dołączył: 24 Lis 2011 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
turek napisał: | Na początek może stowarzyszenie |
Moja dobra znajoma rejestrowała pewne stowarzyszenie w bieżącym roku, więc posiada świeżą wiedzę co i jak w tym temacie trzeba zrobić.
Służę (pośrednio ) pomocą . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:34, 24 Lis 2011 |
|
|
grzemach |
Moderator |
|
|
Dołączył: 22 Lis 2011 |
Posty: 122 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz napisać czego potrzebujemy?
Ilu członków?
Siedziba?
Regulamin?
itp
Ewentualnie link gdzie jest to w miarę opisane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:37, 24 Lis 2011 |
|
|
lukasz_m84 |
|
|
|
Dołączył: 23 Lis 2011 |
Posty: 65 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Glastonbury,UK/okolice Konina,wlkp. |
|
|
|
|
|
|
|
|
poradnik.ngo.pl/x/340249
BTW, moznaby zainteresowac sie tym portalem generalnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:24, 24 Lis 2011 |
|
|
fuzzy |
|
|
|
Dołączył: 24 Lis 2011 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz_m84 napisał: | poradnik.ngo.pl/x/340249
BTW, moznaby zainteresowac sie tym portalem generalnie. |
Ciekawy serwis. Prześlę to pani Prezes, niech rzuci okiem i wypunktuje ewentualne uwagi (co można olać, na co zwrócić szczególną uwagę itp.).
EDIT: Z tego, co tam wyczytałem, to od razu można zaproponować pracę nad statutem.
EDIT2: Z tego serwisu czerpali wiedzę zarówno pani Prezes jak i inni członkowie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fuzzy dnia Pon 12:46, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Ogłoszenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|